Möt Andreas - ny på kontoret

Andreas arbetar med kundkommunikation, schemaläggning och ansvarar för ett team av städpersonal. Det är stor chans att det är Andreas som svarar i telefonen när ni ringer eller som ni har mailkontakt med.


Varför valde du att börja hos Rozen Clean?

Jag valde Rozen Clean för att det är ett företag i framkant. Väldigt utvecklat systematiskt, effektiviserat och familjärt-företag. Jag gillar den positiva attityden och det känns skönt att tillhöra ett företag som är öppna för utveckling. Det syns även via omdömena reco.se.

Hur ser en vanlig dag på jobbet ut för dig?

Mycket planerande, mail och telefonsamtal. Ingen dag är lik den andra. Då det är min andra vecka här på Rozen Clean,  jag lär mig något nytt hela tiden vilket är väldigt roligt.

Jag har hand om bokningar och schemaläggning. Vilket är superkul! Jag kommer tidigare ifrån en helt annan bransch med liknade arbete med bokning och schemaläggning.

Vad är du mest förvånad över på jobbet?

Helt klart tapeten, haha ;-). Nej då, skämt åsido. Jag är faktiskt mest förvånad över hur väl strukturerat företaget är. Jag brinner för effektivisering och utveckling vilket Rozen Clean verkligen står för.

När du inte arbetar vad gör du då?

Jag är relativt nyinflyttad till Stockholm så jag spenderar en hel del tid på att orientera mig genom staden för att lära känna den, träffar mina vänner, äter gott och tränar. Har nästan alltid något planerat på kvällarna.

Utvalda inlägg
Senaste inlägg
Arkiv
Sök efter taggar
Följ oss
  • Facebook Basic Square

Rozen Clean AB
Värdshusvägen 13 

181 66 Lidingö

info@rozenclean.se  

010-330 81 80 
Org nr 559084-0467

© 2020 by Rozen Clean AB