Möt vår medarbetare Emelie

April 19, 2019

Möt vår duktiga medarbetare Emelie som jobbar med boknings-förfrågningar och vår ekonomi. För att ni ska få lära känna henne

lite bättre har vi ställt några frågor till henne. 

 

Beskriv en vanlig arbetsdag?

En vanlig dag vet man aldrig vad man har att vänta sig! Jag jobbar med bokning och kundtjänst, mycket händer på en dag. Ibland är det flera städerskor sjuka, en storstädning eller flyttstädning drar ut på tiden; då gäller det att agera snabbt och pussla om i städerskornas schema. Förutom att pussla med schemat så svarar jag även på mail och telefonsamtal från alla våra underbara kunder. Den tiden som jag inte jobbar med bokning/kundtjänst sköter jag ekonomin i Rozen Clean så som löner, fakturor och löpande bokföring.

 

Vad är roligast med ditt jobb?
Det roligaste med mitt jobb är just att det är så varierat och att jag har kontakt med många härliga människor. Mycket av kontakten sker via mail och telefon med både kunder och anställda men ibland kommer det städerskor och kunder även på besök, vilket alltid är roligt! Sen är det väldigt roligt att jag får möjligheten att utvecklas varje dag.

 

Hur är det att jobba på Rozen Clean?

Det är väldigt härligt att jobba på Rozen Clean, jag blir glad av att komma till jobbet på morgonen. Vi har en glad och positiv atmosfär på kontoret. När det kommer utmaningar så tar vi oss an dem tillsammans. Det är väldigt lärorikt och roligt att vara en del av Rozen Clean, man känner sig alltid sedd och lyssnad på.

 

Om du blev strandsatt på en öde ö vilka tre saker skulle du då ta med dig?

Hm… Mina två barn, jag skulle inte överleva många dagar utan dem (trots att de är 3 respektive 2 år). Min kudde, jag behöver min skönhetssömn även på en öde ö. Sist men inte minst choklad, det viktigaste för att hålla humöret uppe!

 

Share on Facebook
Share on Twitter
Please reload

Utvalda inlägg

Boka provstädning för 125 kr i timmen

March 19, 2017

1/1
Please reload

Senaste inlägg